Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

Mysig helg :)

Av . . - 28 februari 2010 19:59

Hm, har inte skrivit på ett par dagar.. har känt mig lite ur gängorna.. min kära L är typ på andra sidan jorden.. å kan inte prata me henne alls.. suger! :(

å den här veckan har varit en sådan om jag har behövt henne otroligt mycke.. jobbigt jobbigt..


Men men, man märker att man blir en supernoja som preggo-woman, vart en sväng till sjukan i fredags igen.. hade såna otroliga smärtor i magen.. å självklart blir man ju livrädd å tror de e nåt med bebis.. hade typ mens-smärtor som kom å gick å eskalerade.. så till slut fick min käre far komma å hämta mig på jobbet å köra mig till sjukan..


Å då kände jag mig verkligen ensammast, alla satt där med sina kärlekar som var minst lika oroade som de blivande mödrarna.. och där satt jag alldeles själv.. livrädd o nojig o massa ont.. Fan, då kände jag att jag oxå ville ha nån som satt å kramade mig..


Å vilket bemötande! Vilka änglar det var som jobbade i fredags.. till skillnad mot i måndags, dom kollade precis allting å var jätte måna, och förstod min oro.. antagligen så har jag åkt på nån jäkla urinvägsinfektion.. bebis mådde kanon, vilket var det viktigaste :)


Får provsvaren i morgon, får vi se vad de e som gör ont.. kan även vara ligamenten som spökar.. =/


Åkte hem till min kära mamma i fredags i alla fall.. det var mysigt, å så var syrran där med, jättemysig kväll med bara vi 3.. de va längesen :)


Hm, ja å så va det den här supersöta killen, som bara får mig att må kanon, sötaste! Han ville träffas i lördags.. jag blev lite panikslagen.. det var ju dags att berätta om min "lilla" hemlis.. Och självklart förväntade jag mig att inte alls skulle gilla mig alls när han fått reda på att jag var gravid.. I mean, pappan sprang ju sin väg å det är inte direkt så att han har accepterat det ännu ? Så varför skulle nog annan kunna ta det?


Men, oj den här killen upphör aldrig att förvåna mig! Han tyckte inte alls att det var ett problem, han gillar ju mig.. så det är väl inget som hindrar honom från att vilja träffa mig.. Åååh så lättad jag blev! :) :) :)


Så åkte dit och kollade på film å hade de megamysigt, han är världens sötaste!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av . . - 19 augusti 2010 08:15

Vi kör ett bildinlägg ;)                   Tänk att tiden går så himla fort! & Knorris växer så det knakar, liksom min kärlek till honom, går inte att beskriva med ord hur underbar han är och hur stolt jag är över att vara just hans ...

Av . . - 3 augusti 2010 23:45

Jag kan verkligen inte förstå.. Har fortfarande ingen kontakt alls med Willes pappa, vilket är jäkligt trist..   Dock så har jag en vän som är kompis med hans flickvän (världen är bra liten ibland).. & trots att hon vetat om detta från början, ...

Av . . - 14 juli 2010 13:45

Mm, idag var det dags för ett besök hos familjerätten.. Kändes nästan som att man var på förhör, ställde en massa konstiga frågor.. och gång på gång fick jag frågan om jag var helt säker på att jag haft sexuellt umgänge me denne man, och om...

Av . . - 13 juli 2010 13:00


Håller på att avlida i värmen.. lägenheten e som en jäkla bastu, solen ligger ju på heeeel dagen.. puuuh!   Jag svettas å prinsen med, nu en kall dusch!   svettigt å ligga på mammas bröst.. ...

Av . . - 12 juli 2010 22:00


Varit värsta schtekvädret, men är ogärna ute på dagen, eftersom att jag är rädd att lilla hjärtat blir för varm.. finns ju inte skugga överallt..   Någon strand är ju inte att fundera över efter som att jag inte ens får bada =/ å vill inte att Wi...

Presentation


Ensamstående mamma, till världens vackraste Wille ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Pojke eller Flicka?
 Pojke
 Flicka

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards