Alla inlägg den 8 februari 2010

Av . . - 8 februari 2010 19:56

jaa, när man väl har börjat känna den lilla krabaten finns det inget stopp ;)

Den rullar runt där inne hela tiden.. hur mysigt som helst..  :)


Längtar så till den 4:e Juli, då mitt lilla pyre är beräknat att komma ut!


Mest vaken vill den förstås vara om nätterna.. inte ska mamma få sova inte ;P Hihi men de e så mysigt å vakna å känna hur den bökar runt därinne.. mitt lilla underverk..


& det är ju verkligen ett mirakel MITT mirakel.. Sen första stund, eftersom att alla odds varit emot oss.. att jag ens skulle kunna bli gravid, och dessutom trots att jag har ätit p-piller sedan 7år tillbaka..


Men det här var meningen, från första stund.. att det skulle vara du & Jag älskade barn.. glädjs varje dag åt det lilla liv som växer inuti mig..

Presentation


Ensamstående mamma, till världens vackraste Wille ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Pojke eller Flicka?
 Pojke
 Flicka

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards