Alla inlägg den 13 februari 2010

Av . . - 13 februari 2010 12:13

Det är ju hur mycket som helst man måste tänka på..

Massor av saker man måste införskaffa.. hur mkt som helst, hur ska man veta vad som är bra o inte? vilket märke man ska ha o inte?


Barnsäng behöver jag i allafall inte fundera över, det har min kära mamma redan fixat åt mig :) en "VyssjanLull" ingen aning om vad det är för nåt men skulle tydligen vara jätte fräsig :P


Barnförsäkring har jag tecknat, TryggHansas Mamma-Barn-gravid försäkring.. den var gratis och typ den enda som gäller innan barnet har fötts, så jag tog den sålänge :)


Barnvagn, har jag flera stycken på gång.. vet inte riktigt hur jag ska göra :/ Tror jag måste åka till nån butik å provköra lite ;)


Sen har jag varit duktig å öppnat sparkonto åt bebis :) Jajaja, alla tjatar att det är tidigt men vafan, jag får väl spara hur mycket jag vill?


Lite kläder och sånt har jag.. det är bara det här med lägenhet som gör mig stressad som fan, har ingen egen.. vilket jag tycker är skit just nu.. skulle jätte gärna vilja ha en egen typ nyss! Men allt här i livet är inte lätt så.. hoppas på en lgh som jag kollade på i onsdags.. den va så jäkla fin! Får svar på tisdag.. å de va väl typ 4:e visningen jag varit på utan att fått nån än.. men men har ju 20 veckor på mig..


Ska fixa allt med försäkringskassan idag oxå, så jag får mammapenning  sen :)

Presentation


Ensamstående mamma, till världens vackraste Wille ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Pojke eller Flicka?
 Pojke
 Flicka

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards