Alla inlägg den 1 februari 2010

Av . . - 1 februari 2010 20:30

Usch har så mkt mardrömmar just nu, och till alla som ska envisas med att ifrågasätta mig och mitt val.. LÅT MIG VA!


Det här är det bästa beslut jag någonsin tagit.. har aldrig varit någon fundering över hur jag ska göra.. de bor ju nån i mig! Varför skulle jag vilja ändra på det?!


Å döm mig inte på förhand.. ni har ingen aning om vilken bra mamma jag kommer att bli! Med eller utan partner.. Jag har så många andra fina människor runt omkring mig, så jag och bebis kommer aldrig behöva vara ensamma!


hormonerna är verkligen överallt just nu, blir jag arg, ledsen.. är det hysteri eller raseriutbrott.. blir jag glad eller tycker något är roligt.. så blir det hysteriska skrattanfall..


Presentation


Ensamstående mamma, till världens vackraste Wille ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Pojke eller Flicka?
 Pojke
 Flicka

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards