Direktlänk till inlägg 19 augusti 2010

Hjärtat ♥ 2 månader

Av . . - 19 augusti 2010 08:15

Vi kör ett bildinlägg ;)


    

          


Tänk att tiden går så himla fort! & Knorris växer så det knakar, liksom min kärlek till honom, går inte att beskriva med ord hur underbar han är och hur stolt jag är över att vara just hans mamma.. & inget värmer mer i hjärtat än hans underbara leende, kärlek på högsta nivå!


 

 
 
fredas

fredas

21 augusti 2010 14:38

Åhh sicken sööt unge du har :) Herre guud va tiden går.. Roligt nu när de börjar göra sig er förstådda, kan skratta å jollra å sånt.. tråkigt att hans pappa inte bryr sig mer. Men vi är starka mammor :) Å visst e livet underbart med en liten guldklimp vid sin sida :D Massa kramar till er från oss

http://fredas.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anna

19 januari 2011 20:40

Hej!
Vet inte om du fortfarande är inne här ibland, men jag vill bara säga att jag beundrar dig. Du har gjort helt rätt val! :)
Lycka till!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av . . - 3 augusti 2010 23:45

Jag kan verkligen inte förstå.. Har fortfarande ingen kontakt alls med Willes pappa, vilket är jäkligt trist..   Dock så har jag en vän som är kompis med hans flickvän (världen är bra liten ibland).. & trots att hon vetat om detta från början, ...

Av . . - 14 juli 2010 13:45

Mm, idag var det dags för ett besök hos familjerätten.. Kändes nästan som att man var på förhör, ställde en massa konstiga frågor.. och gång på gång fick jag frågan om jag var helt säker på att jag haft sexuellt umgänge me denne man, och om...

Av . . - 13 juli 2010 13:00


Håller på att avlida i värmen.. lägenheten e som en jäkla bastu, solen ligger ju på heeeel dagen.. puuuh!   Jag svettas å prinsen med, nu en kall dusch!   svettigt å ligga på mammas bröst.. ...

Av . . - 12 juli 2010 22:00


Varit värsta schtekvädret, men är ogärna ute på dagen, eftersom att jag är rädd att lilla hjärtat blir för varm.. finns ju inte skugga överallt..   Någon strand är ju inte att fundera över efter som att jag inte ens får bada =/ å vill inte att Wi...

Av . . - 4 juli 2010 23:30

Har inte hunnit/ haft lust att skriva sen prinsen kom.. han är så underbar, går inta att sluta titta på honom.. det går inte att beskriva.. jag är totalt förälskad i den lilla krabaten ♥     Fick ju stanna på BB ganska länge, 5 dagar...

Presentation


Ensamstående mamma, till världens vackraste Wille ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Pojke eller Flicka?
 Pojke
 Flicka

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards