Alla inlägg den 22 februari 2010

Av . . - 22 februari 2010 14:18

Tack och lov var det ingen fara med bebis, har en riktig liten vilde därinne.. ville inte ligga still överhuvudtaget, rulla runt och sparkade omkring som bara den!


Dock har jag fått magkatarr, så därför jag har haft så ont och känt mig olustig.. måste stressa ner lite.. å sluta oroa mig för allt..


Nu vet jag i alla fall att bebis mår bra, och det är huvudsaken <3

Av . . - 22 februari 2010 07:03

Mjaha, magen känns fortfarande inge bra =/ ringde vårdguiden i natt, efter som det kändes som att det blivit värre.. dom tyckte att jag skulle åka in..


Dock sitter man ju fast där man är, eftersom tågen vägrar gå. ringde mor min som tyckte att jag skulle försöka vila lite å se om det blev bättre..


Och nej, vaknade innan klockan vid 4 för att jag hade ont, hade räknat med skjuts av min far, men han glömde bort mig..


Så nu sitter jag å väntar på att mamma ska ringa tillbaka å sen bär det av, hoppas att allt är som det ska!

Presentation


Ensamstående mamma, till världens vackraste Wille ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Pojke eller Flicka?
 Pojke
 Flicka

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards