Direktlänk till inlägg 24 februari 2010

Allt som började så bra..

Av . . - 24 februari 2010 19:23

Var på sjukt bra humör imorse :) kände mig pigg och alert å hann me en del skit, som jag annars inte brukar hinna innan de e dags å dra till jobbet..


Men nu känner jag mig bara sådär.. halv typ? Som att gråten bränner innanför ögonlocken men inte riktigt tar sig ut.. så har det varit i princip halva dan.. allting har känts kontsigt..


Har även börjat inse att min tid på jobbet snart är över ja de e ju drygt 4 månader kvar.. men sen är det slut.. Å det är knappast trokigt att jag får komma tillbaka dit sen.. känns ju oxå lite.. mjaa..


Äsch jag vet inte, allt blev bara fel med den här dagen.. så trist när jag mådde så bra imorse..

 
 
Ingen bild

Åsa

25 februari 2010 10:08

Visst vora allt lättare om man kunde välja sina bra och dåliga dagar... Varför skulle Du inte få komma tillbaka till jobbet? Är det ett vikariat eller skall de dra ned och du e sist in? Om Du gör ett bra jobb borde de väl vilja att Du kommer bax. Och jobbarkompisarna kan Du väl ha kvar? Och tänk på det lilla livet som växer för att bli den med stort B (Baby) i ditt liv... Han kommer att ge Ditt liv så mycket... Kramar

 
frida

frida

26 februari 2010 08:15

jag känner så väl igen mig. Hela tiden går det upp och ner. Alla hormoner som hoppas som grodor innuti. Du ska se att de snart blir bättre.. :) många kramar

http://fredas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av . . - 19 augusti 2010 08:15

Vi kör ett bildinlägg ;)                   Tänk att tiden går så himla fort! & Knorris växer så det knakar, liksom min kärlek till honom, går inte att beskriva med ord hur underbar han är och hur stolt jag är över att vara just hans ...

Av . . - 3 augusti 2010 23:45

Jag kan verkligen inte förstå.. Har fortfarande ingen kontakt alls med Willes pappa, vilket är jäkligt trist..   Dock så har jag en vän som är kompis med hans flickvän (världen är bra liten ibland).. & trots att hon vetat om detta från början, ...

Av . . - 14 juli 2010 13:45

Mm, idag var det dags för ett besök hos familjerätten.. Kändes nästan som att man var på förhör, ställde en massa konstiga frågor.. och gång på gång fick jag frågan om jag var helt säker på att jag haft sexuellt umgänge me denne man, och om...

Av . . - 13 juli 2010 13:00


Håller på att avlida i värmen.. lägenheten e som en jäkla bastu, solen ligger ju på heeeel dagen.. puuuh!   Jag svettas å prinsen med, nu en kall dusch!   svettigt å ligga på mammas bröst.. ...

Av . . - 12 juli 2010 22:00


Varit värsta schtekvädret, men är ogärna ute på dagen, eftersom att jag är rädd att lilla hjärtat blir för varm.. finns ju inte skugga överallt..   Någon strand är ju inte att fundera över efter som att jag inte ens får bada =/ å vill inte att Wi...

Presentation


Ensamstående mamma, till världens vackraste Wille ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Pojke eller Flicka?
 Pojke
 Flicka

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards