Alla inlägg den 22 mars 2010

Av . . - 22 mars 2010 23:15

Hm, måndagarna är ju alltid extra långa.. eftersom att jag får börja 1 timma tidigare, vilket oxå innebär att jag få gå upp sjuuuukt tidigt..


Var på visning idag med, å usch säger jag bara.. den var verkligen helt hemsk på alla sätt, området, allt.. var nästan så jag ville gråta när vi åkte därifrån.. så blir definitivt Nej.. visst att jag behöver en lägenhet men jag kan ju inte nöja mig med vad som helst.. jätte tråkigt i alla fall, blev såå himla besviken..


Var lite vrång idag, eller hade bestämt mig för att neutralisera mig, mot honom.. vill inte känna så mkt som jag gör, å vill definitivt inte känna mer.. Så tnkte att jag bara skulle låte det rinna ut i sanden..


Men hur lätt är det då? Killen är ju hur söt som helst.. å det går inte att undvika hans blickar, hans söta kommentarer, honom..


Det går ju fan inte.. Men läget kunde ju typ inte bli sämre.. och jag vill inte att han ska känna sig tvingad till nånting, och hur ledsen det än gör mig så är det väl självklart att jag förstår att han blir lite obekväm med tanken på att bebis kommer snart..


Frustration.


Blev bjuden på middag idag hos min fina Karro :) mysigt! sen så gick vi upp till hennes syrra o fikade oxå, å så fick jag busa lite med hennes bebis :) hur go som helst!


Kom precis hem dock, förvirrad till tusen, vet varken ut eller in.. men nu blir det sängen...

Presentation


Ensamstående mamma, till världens vackraste Wille ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Pojke eller Flicka?
 Pojke
 Flicka

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards