Alla inlägg den 13 mars 2010

Av . . - 13 mars 2010 11:27

Ååh är på så sjukt bra humör idag :) :) :)

Allt känns så härligt, och jag känner mig oövervinnlig!

Å solen skiner som aldrig förr! Bebis är jättepigg och rullar runt därinne :)  ♥


och om 113 dagar så är jag mamma :) hur härligt är inte det då ? Underbart!

Längtar så efter min lilla älskling!


Har köpt lite mer grejer nu, lika bra så man slipper ta allt på en gång sen.. kommer ju ha fullt upp med mitt lilla pyre då, så då kan det ju vara skönt att ha det mesta fixat innan..


Men lägenhet är ju ett kvarstående problem, skänk mig en?! Men snart snart snart borde de väl vara min tur? Det känns som det viktigaste just nu.. Vagn och säng är redan fixat..


Men får jag bara en egen lägenhet, kan jag ju köpa de resterande grejerna, så allt är klart till bebis kommer.. nu har jag ju ingen plats för nånting =/


köpte en jättesöt body igår med :)


 

Presentation


Ensamstående mamma, till världens vackraste Wille ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Pojke eller Flicka?
 Pojke
 Flicka

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards