Alla inlägg den 2 mars 2010

Av . . - 2 mars 2010 20:30

Idag hade vi diskussioner på jobbet om livet..

många ville gå tillbaka till 15-års åldern.. men Nej tack!

Dock så kan jag ju hålla med om att man hade bra mycket mer saker att göra då.. de var ju inte många gånger man bara satt hemma o glodde..


Men har kommit på att det är i princip det jag gör, jobbar, lagar mat, äter, tv, sova å så börjar det om igen.. lite tråkigt..


så ikväll bestämde jag mig för att baka :) gjorde hallonmuffins.. de vart lila men helt okej ändå :)Det är ju svinkul att baka varför gör man inte det oftare?


Jag har bestämt mig för att jag ska bli en bull mamma :) hihi..

Av . . - 2 mars 2010 19:30

Det var sååå himla underbart att få höra bebis hjärta ♥

Mitt älskade lilla pyre som växer inuti mig, mitt mirakel..


Hihi, och man kan se på magen när den rör sig nu med, det var lite lustigt, för den levde runt som bara den hela tiden när jag var hos barnmorskan, så när vi skulle lyssna på hjärtat så såg man hur hela magen spändes å typ stod rätt upp, till och med barnmorskan tyckte de såg roligt ut :)


Men hjärtat slog med 148 slag/ minut :) mysigt!


Dock har jag ju inte gått upp så mkt i vikt, men barnmorskan tyckte inte att det var något att oroa sig för eftersom att jag hade fått en så stor o fin mage :)


Av . . - 2 mars 2010 06:39

Ja, nu sitter jag här å myser med en kopp te å macka :) Har tänt en massa ljus o myst till det lite, bebis är oxå vaken.. har hunnit med en massa nytta nu på morgonen oxå, fast jag ska ju inte vara hos barnmorskan förrän 8a.. så då får man passa på å ha lite mysigt :)


Å den är väldigt livlig idag, rullar runt, känns nästan som att magen ska vändas ut och in.. och det syns när den rör på sig nu ♥

Presentation


Ensamstående mamma, till världens vackraste Wille ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Pojke eller Flicka?
 Pojke
 Flicka

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards