Alla inlägg den 16 mars 2010

Av . . - 16 mars 2010 20:39

Hoho, vad jag älskar mitt lilla pyre :) lika vild som vanligt, rullar den runt därinne.. helt ofattbart att det bor en liten människa i mig, ett litet mirakel, med händer, fötter, armar, ben, ett hjärta som slår med fasta slag.. jag bär på ett liv.. vad kan vara vackrare & större än det här ?


Mindre än 16 veckor kvar.. Sen har jag dig i min famn älskade barn, är så nyfiken på vem du är..


   


Min vackra mage, där inne bor och växer världens underbaraste barn

Av . . - 16 mars 2010 06:51

.. tills bebis är beräknad att komma :) tiden bara flyger iväg ju!

hoppas bara att jag hinner fixa allt innan den kommer.. börjar känna lite stress..


har kollat massa grejer på blocket, finns en hel del shyssta grejer där till ett bra pris oxå :) så får väl slå till på nånm annons snart..


ska fixa med försäkringskassan idag.. skjuter ju bara upp det hela tiden, men den kan ju komma för tidigt så det är väl lika bra att ha det mesta fixat redan nu..


Nu sitter jag o bebis o har lite mysfrukost.. så skönt med sovmorgon, då kan jag ta mig tid å ha lite myspys på morgonen :) love tuesdays!

Presentation


Ensamstående mamma, till världens vackraste Wille ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Pojke eller Flicka?
 Pojke
 Flicka

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards