Alla inlägg den 15 mars 2010

Av . . - 15 mars 2010 22:26

Haha ja, jag undrar verkligen vad bebis har för sig därinne..

Sparkar som aldrig förr, å hårt oxå.. å de rullas runt som bara den.. man kan se på magen hur den håller på därinne..


Vilda sparkar och kullerbyttor.. flyttar sig hit o dit.. har aldrig känt den såhär mycket förut den är helvild.. undra om den ska låta mamma sova inatt ?.. hihi min lilla galning ♥

Av . . - 15 mars 2010 19:45

Nu sitter jag i soffan & myser med en kopp kaffe o massor med tända ljus :)

Bebis rullar runt inne i magen, en härlig känsla..


Har varit en tuff dag på jobbet, mycket att göra och många sjuka, dessutom är alltid måndagarna värst, inte nog med att det är måndag måste ju gå upp 04.45 å sen är man inte hemma igen förrän 18.30 på kvällen.. tungt!


Men lyckades orka med att både laga mat, diska, dammsuga och plocka undan och dessutom gjorde jag lite chockladpudding med massa blåbär och hallon.. GOTT!


Men nu sitter jag och varvar ner lite..


Har fått ett erbjudande på en lägenhet, äntligen börjar det hända lite grejer igen!

Dock har jag plats nr.3 på denna oxå - irriterande..

Men men 6:e gången gilt kanske?


Vill ju gärna ha lägenhet innan bebis kommer ju!


Å jag är så nyfiken på den som bor, lever, och växer inuti mig.. nu sparkas hon/han jätte mycket.. undrar om det kommer bli en liten rackarunge? hihi..

Presentation


Ensamstående mamma, till världens vackraste Wille ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Pojke eller Flicka?
 Pojke
 Flicka

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards