Alla inlägg den 14 mars 2010

Av . . - 14 mars 2010 12:46

Jaa, det här glädjeruset håller i sig idag med, solen skiner, så härligt!


Jag känner mig så himla nöjd med livet :) om knappt 4 månader blir jag mamma till världens vackraste lilla älskling, underbart.


Å det känns inte så hemskt trots allt, även om jag är ensam, och inte har hunnit få någon lägenhet ännu.. men det är sånt som löser sig..


Dock så har jag pratat med pappan nu, eller pratat o pratat... skrev på fb..


"jag vet inte.. jag har funderat men de blir som fel hur jag än gör så allt jag kan säga nu e att jag behöver mer tid att bestäma mig.. jag hör väl av mig när jag kommit fram till något"


vet inte riktigt vad jag ska säga.. självklart förstår jag ju att han har det jobbigt.. men han kunde åtminstone ha svarat tidigare? sagt att han behövde tid?

Aja.. det berör mig inte så mycket.. han får väl ta den tiden han behöver.. jag tänker inte ta hans beslut åt honom ..


Å idag går jag in  i vecka 24 häääärligt, tiden rullar på :)

Vecka 24

Nu vet barnet vad som är upp och ned

Huden blir mindre genomskinlig allteftersom det kommer mer pigment. Den ser rynkig ut eftersom kroppen bildar hud snabbare än den bildar fett som kan fylla upp underifrån.

Barnet kan förmodligen känna om han eller hon är upp och ned eller inte. Det beror på att innerörat, som styr kroppens balans, har utvecklats.

Ytteröronen är mjuka men helt klara, och nu hör barnet.

Barnet tycker fortfarande mycket om att röra sig, och det finns fortfarande plats till det.


Fostrets längd: ca. 30 cm
Fostrets vikt: ca. 750 g

Presentation


Ensamstående mamma, till världens vackraste Wille ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Pojke eller Flicka?
 Pojke
 Flicka

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards