Alla inlägg den 7 mars 2010

Av . . - 7 mars 2010 20:34

Idag går jag in i vecka 23, helt sjukt vad tiden går..

och skulle det vara så att bebis vill komma ut redan nu, så finns det en liten chans att den skulle överleva.. de e ju skönt att veta :) dock hoppas jag ju förstås att den lille filuren vill stanna kvar där inne ett tag till :)


   


En riktig kula har jag fått nu ;) hihi, mega mysigt ♥

Av . . - 7 mars 2010 17:07

Jaa, det är väl dags att börja lite på den kanske..


För det verkar ju faktiskt som att det stämde.. skulle ha träffat han den söta idag, han verkade sååå ivrig i fredags.. sen har jag knappt hört av honom sen des.. så skickade iväg ett sms.. åh han har tydligen inte tid för mig idag så..


Oh jag blir bara irriterad på mig själv.. jag borde vetat bättre än att ge mig in på nåt sånt här.. för man kan ju inte frångå det faktum att det kommer komma en bebis om 4 månader.. och jag kan inte förvänta mig att han ska acceptera det, och vilja träffa mig när inte ens barnets pappa kan det..


Å känner mig bara så dum just nu. blä :(

Av . . - 7 mars 2010 11:27

Var det slut på friden nu? Har mått så sjuukt bra på senaste tiden..

Har varit super glad å allt har känts kanon..


Men kunde inte sova i natt, hade en bad feeling.. vet inte vad det beror på.. Å när jag vaknade idag så sitter gråten å bränner.. väntar bara på att nåt ska få mig å bryta ihop..


Men känner mig riktigt olustig idag, å misslyckad..


Jag har fortfarande inte lyckats få nån lägenhet, och jag börjar tappa modet lite.. det är ju bara 4månader kvar nu.. tänk om jag inte hinner få nån? vad gör jag då ?


Å vad frustrerad jag är.. fortfarande inte hört ett ljud från pappan, dock från vår gemensamma "kompis".. jag blir fan less alltså.. människan sa upp kontakten med mig för ett antal månader sen för hon tyckte att det faktum att jag skulle behålla barnet var fruktansvärt elakt..


å sen helt plötsligt här om dan började hon skriva, eller snarare fråga ut mig.. fy vilket äckligt beteende.. är han nyfiken på barnet så vet han var jag finns..

Presentation


Ensamstående mamma, till världens vackraste Wille ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Pojke eller Flicka?
 Pojke
 Flicka

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards