Alla inlägg den 17 april 2010

Av . . - 17 april 2010 18:00

Tiden har sniglat förbi denna dag, så uttråkad och rastlös.. men har knappt orkat göra nånting, tror jag terroriserat varenda människa jag känner för att hitta på något att göra..


Somnade ju på soffan igår, så fredag kvällen försvann ju, hade lite ångest över det idag å kände att jag ville hitta på något så jag inte bara lät helgen passera..


Men vekar ju som att alla hade planer där jag inte kunde ingå =/


Hm, fick bli ett städryck i allafall, så nu känns det som att man hunnit med nånting iaf, dammsugit, skurat & dammat hela lägenheten, rensat & skrubbat rent kylskåpet.. så nu luktar ALLT goot å allt är rent.. förutom jag då ;P


Ska in till stan å glo på bio "Clash of the titans" :) kan bli kul :) så nu ska jag bara vänta på att badrumsgolvet ska torka så jag kan hoppa in i duschen ;)

Presentation


Ensamstående mamma, till världens vackraste Wille ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Pojke eller Flicka?
 Pojke
 Flicka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards