Alla inlägg den 3 april 2010

Av . . - 3 april 2010 21:15

Precis hemkommen efter en mysig kväll hos mamsen :) mycket god mat och en massa godis.. så nu känner jag mig lite matt ;P


Å det har varit så underbart härligt väder idag, skulle ju möta Lisa för att vi skulle åka tillsammans till mamma.. missade bussen precis.. så vi tog en annan buss, så vi fick en härlig vårpromenad i solen, så himla skönt å va lycklig man blir av solen!


Å bebis har levt runt som bara den, kanske tar igen efter alla lugna dagar, så får ju springa på toan stup i kvarten ;)


Ska kanske åka hem till honom senare å kolla på film.. vi får se, men det vore mysigt..


Å såhär mysiga är mina kissemissar idag,  kärlek.

 

Av . . - 3 april 2010 13:45

Hade en riktigt bra dag igår, hittade ju på en massa skoj.. men kvällen vart lugn, glodde på film å låg i soffan å halvsov typ..


Å äntligen har bebis börjat rullarunt och sparka därinne igen.. har ju varit som en mussla i flera dagar, vilket har känts sådär efter skräckupplevelsen hos BM i onsdags.. de hittade inga hjärtljud först, och jag såg ju på barnmorskan att hon blev bekymrad.. och så lämnade hon mig där på britsen å sprang å hämtade en läkare, jag var heeeelt panikslagen.. men tillslut så fick jag höra 150slag/ minut..

Men aa har känt mig en aning olustig i ett par dagar..


Men nu är min vilda bebis tillbaka igen


Jahapp, snart är det dags att dra iväg att dra iväge till mamma på påskmiddag :) hela familjen samlad å en massa maaat, gott! Ska bli mysigt :)

Presentation


Ensamstående mamma, till världens vackraste Wille ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Pojke eller Flicka?
 Pojke
 Flicka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards