Alla inlägg den 7 april 2010

Av . . - 7 april 2010 23:45

Usch den här dagen har verkligen varit hemsk från början till slut..

Min onda fot är verkligen ond, har knappt  kunnat gå idag.. plus att man börjar bli aningens framtung å ostadig å halt på det oxå.. ;(


Hade ju sett fram emot den här föreläsningen, som var obligatorisk inför föäldrakursen..


Men vad ska jag säga? Mer ensam & utstött har jag aldrig känt mig.. tänk va fördomar folk har! Jag hade ju med mig min kära mamma efter som att det är hon som ska vara med mig på föräldrakursen..


Inte nog med att jag var i en aula fylld av enbart par, jag var dessutom säkert den yngsta.. å blickarna brände som att jag var smittad av pesten :( dock var föreläsningen i sig väldigt intressant..


Men fan, vissa dagar är verkligen skit, för tro mig.. det var inte såhär jag hade tänkt mig att det skulle bli heller.. jag har aldrig föreställt mig själv som en ensamstående gravid från starten, absolut inte.. jag vill oxå ha mamma+pappa+barn nån att dela allt med..


men man får lära sig att allt blir inte som man tänkt sig.. oftast.


Har i alla fall haft min fina Linnéa här på onsdagsmys, har färgat hennes hår oxå.. å tror att det blev bra :) nåt härligt med denna  dag i alla fall..


Nu blir det sova för min rygg tar död på mig oxå..

Presentation


Ensamstående mamma, till världens vackraste Wille ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Pojke eller Flicka?
 Pojke
 Flicka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards