Alla inlägg den 9 april 2010

Av . . - 9 april 2010 17:30

Mhm.. så Har man varit på besök på förlossningen ett par timmar idag då..

Känner mig så nojjig % larvig.. men jag oroar mig såå mkt!


Haft typ mensvärk sen igår kväll som bara blev värre under dagen, började kännas olustigt eftersom att jag inte känt av bebis sen igår heller..


Så jag ringde min BM som tyckte att jag skulle ringa förlossningen, som i sin tur tyckte att jag skulle komma in,. och ohjo visst hade jag sammandragningar, men inget farligt.. bebis mår bra i alla fall å de e huvudsaken, men mamma e lite stressad å måste lära sig å varva ner lite..


dessutom har jag förmodligen urinvägsinfektion :( vilket säkert är anledningen till att livmodern är irriterad pch drar ihop sig..


Så nu äter jag antibiotika och novalucol.. och måste försöka sluta gubbla över saker som jag inte kan styra över ändå.. glada tankar helt enkelt :)

Presentation


Ensamstående mamma, till världens vackraste Wille ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Pojke eller Flicka?
 Pojke
 Flicka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards