Alla inlägg den 13 april 2010

Av . . - 13 april 2010 20:19

Äntligen kan jag känna mig lite positiv, har varit lite negativ på sista tiden..


Men idag har jag känt mig stark, full av energi :)

Hade en hel del att göra på jobbet idag, och alla var på bra humör.. kan de bero på det vackra vädret kanske? :)


Kom hem, å kände att det var dags att städa.. så det har jag gjort nu, allt är rent å luktar gott :) jag är jättenöjd  och känner mig duktig :)


Bebis rullar runt därinne som en galning, kullerbyttor, såååå mysigt


Älskar & längtar efter mitt lilla mirakel..



Av . . - 13 april 2010 07:07

Mm, kul livet är just nu.. känns inge kul alls att behöva trycka i sig mediciner när man bär på ett litet liv i magen.. kan ju inte låta bli att fundera över hur den påverkas, å känns såååå trist att bebis får genomgå sin första antibiotika kur innan den ens är född :(


Har så mycket tankar & funderingar just nu.. humöret svänger som bara den =/ jag känner mig så misslyckad ibland.. här sitter man gravid i 7:e månaden med världens underbaraste barn, och lyckas inte ens skaffa sig en lägenhet?


Suck, vad det stör mig..


men man får ju se fram emot ännu en dag på jobbet, förhoppningsvis är det mycket att göra så jag inte får så mkt tid att fundera.. :)


Happymode - ON!


Presentation


Ensamstående mamma, till världens vackraste Wille ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Pojke eller Flicka?
 Pojke
 Flicka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards