Alla inlägg den 14 april 2010

Av . . - 14 april 2010 22:30

Den här dagen har varit hur härlig som helst :) sååå himla skönt, trots lite motgångar på "kärleks" planet så har den här dagen varit så sjuuuukt bra..

Var längesen jag mådde så här bra & kände mig så lycklig.. har fått så många fina komplimanger om min mage idag oxå, de flesta verkar tycka att den är jättefin :)


Dock blir jag lite småirriterad på folk som tar sig friheten att komma fram å taffsa.. se men INTE röra, lustigt att folk tror att det är okej att bara gå fram å ta på än för att man är gravid, men det är fortfarande MIN mage, å jag bestämmer vem som får röa å inte.. sådeså!


Har haft min fina Linnéa här på onsdagsmys, älskar dig vännen!


Har fått tillbaka papper från försäkringskassan oxå, de tog ju inte alls lång tid.. bara nån månad eller två.. Så nu gäller det att snabbt få papprerna ifyllda å sen skicka tillbaka dom.. har ju bara 3 månader kvar!

Presentation


Ensamstående mamma, till världens vackraste Wille ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Pojke eller Flicka?
 Pojke
 Flicka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards