Alla inlägg den 30 maj 2010

Av . . - 30 maj 2010 22:37

Jag är så nyfiken på vem som gömmer sig därinne i min stora mage,

å jag längtar så mycket tills den dag jag får


se, lukta, känna, beundra, pussa, hålla om, älska

mitt lill barn, min lilla älskling, mitt underverk..


 


Mer önskad, efterlängtad och älskad kan man nog inte vara..


Å jag drömmer så underbart fina drömmar, om min lilla buse.. förlossning, jaa, allt är fint, underbart.. är inte nervös ännu..


Mjaha, vecka 35 idag och bara 35dagar kvar av graviditeten (förhoppningsvis) de flesta andra som jag vet ska ha barn.. verkar gå över tiden, usch det vill jag verkligen inte.. fy så jobbigt.. jag har bestämt att den 4:e Juli ska bebis ut, helst inte förr och inte senare :)

Av . . - 30 maj 2010 12:00

Jahapp, då har man packat och rensat lite idag med, men åå är så less på det.. violl bara slänga allt å skita i å flytta.. jag orkar inte.. känner mig väldigt gnällig ;P men vafan min blogg får gnälla bäst jag vill :)


Är uttråkad som ett jon nu, måste hitta på ngt men varenda jäkel verkar vara tokbakis, jag är inte ett dugg avundsjuk! :)


Måste ge mig ut i solen, kanske ner en sväng till centrum och handla någon morsdag-present ?

Presentation


Ensamstående mamma, till världens vackraste Wille ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Pojke eller Flicka?
 Pojke
 Flicka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards