Alla inlägg den 5 maj 2010

Av . . - 5 maj 2010 23:09

Var hos BM imorse, blev ju det vanliga.. kolla blodtryck, väga, mäta, lyssna på hjärtat ♥ idag slog det 132 slag/minut ;) Livmodern är nu 30cm, och kvar på samma vikt ;P


Varit en tuff dag på jobbet, full rulle från det att jag kom tills jag gick hem..Å när man väl  kommit hem fortsätter det roliga, ingen lugn stund här inte ..

Har packat en del idag, blev typ 2 flyttkartonger med BARA ljusstakar.. haha, va ska man säga? jag gilla ljus :)


Å nu har jag precis kommit upp ur världens mysigaste bad.. massa tända ljus, mysig musik.. ansiktsmask med chocklad ååå så gott den luktade, hårinpackning.. känner mig som ny.. dock är jag helt slut nu, så det blir sängen alldeles strax..


Dock är liten lika pigg som vanligt ;) hehe, men det känns lite obehagligt ibland.. typ som om den sträcker på sig.. men ändå så mysigt, känna att den lever därinne :)


Och imorgon är det dags för föräldrutbildningen igen, sista gången :/ Känns väl lite trist.. tycker faktiskt att det är ganska kul :)



Presentation


Ensamstående mamma, till världens vackraste Wille ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Pojke eller Flicka?
 Pojke
 Flicka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards