Alla inlägg den 8 maj 2010

Av . . - 8 maj 2010 22:07

Jag hade världens mysigaste kväll hemma hos pappa igår, vi käkade grillat, myste med småtjejerna.. dom är för söta, lillasyster Tove hade gjort massor av fina teckningar till mig & bebis.. Å hon försökte komma på namn å aa.. barn e verkligen de finaste som finns


Får ju bjucka på lite fina bilder från igår ;)

Tove (blivande minimoster) & bebis & jag ;P


 

En är bara väldigt mätt efter mkt grillat, och en väntar bebis ;)

Tror pappa kanske har något att tala om för mig? ;)


Idag har jag inte hunnit med ens hälften av det jag hade tänkt :P vädret är ju för tråkigt också.. Men jag lyckades få med mig mamma till babyproffsen så jag kunde hämta ut min GratisBox, blöjhink och en massa annat skoj.. lite rabatter på blöjor och sånt som dessvärre redan har gått ut, så det var ju trist! ;(


Har i allafall fixat adressändring, men måste fortfarande beställa bredband & digital TV, fixa papper om bostadsbidrag.. huh jaa.. Måste ju fortsätta packa oxå, och rensa ur garderober å allt..  å så ska man ju ha energi till allt det vanliga oxå typ städa, laga mat..


Men det är ju en dag i morgon också :)


Presentation


Ensamstående mamma, till världens vackraste Wille ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Pojke eller Flicka?
 Pojke
 Flicka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards