Alla inlägg den 3 maj 2010

Av . . - 3 maj 2010 22:45

Precis vad jag känner mig som just nu..


SUCK, här har man varit uppe huuuur tidigt som helst, jobbat 10 timmar, kommer hem vid halv 7 på kvällen, å möter en bror som säger "hörredu, vi måste städa lite.. ska komma några och kolla på lägenheten imorgon" Okej, fine inga problem.. så stökigt har vi det ju inte..


Men så har vi min kära mor och hennes gubbe, som ska lägga sig i precis allting..

Allvarligt, dom dök upp här hade tagit med sig rengöringsmedlar å herrejösses massa städprylar.. mamma satte igång å putsa fönster (?!) gubben drog igång å slängde prylar.. börjar styra å ställa å bossa över MIG (som för övrigt är helt slut efter en lång & tung dag på jobbet) Dom har äntligen gått nu, visst absolut är det hur snällt som helst av dom att komma hit å städa å hjälpa till, men då ska de ju oxå komma ihåg att det inte är MIG de var här å hjälpte.. utan brorsan, men de verkade dom ha glömt bort, klagade på allt som gick ungefär.. husr smutsigt de va här å hur smutsigt de va där, gör ditt, gör datt..


Medan brorsan satte igång å spela tv-spel med en polare (!? allvarligt skojjar ni med mig?!) jätte irriterad å trött är jga nu, var ju knappt så jag fick laga mat ens.. 


Ett ord att beskriva mig: BITTERFITTA

Presentation


Ensamstående mamma, till världens vackraste Wille ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Pojke eller Flicka?
 Pojke
 Flicka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards