Alla inlägg den 13 maj 2010

Av . . - 13 maj 2010 18:00

Fyfasen vilken träningsvärk jag har.. känns som att jag sprungit 10 mil typ ;P

Fast de e skönt, då vet jag ju att skorna funkar :) snart så kommer jag ha killer legs och buns of steel ;P HAHA..


Blev en sväng till IKEA idag iaf, köpte en badbalja till bebis.. kollade lite på skötbord oxå.. å så köpte jag lite smågrejer och flyttkartonger :)


Har lyckats slänga en hel del skit idag oxå, rensat lite.. men usch jag är så less på det.. men men de går väl framåt iaf.. men nu känns hela mitt rum ännu mer kaos.. som att jag har grejer överallt..


Snart kommer Linnéa hit, och myser lite.. så ska väl snart sätta igång å laga lite mat :)

Av . . - 13 maj 2010 10:04

Tjuhu, mina fina fina fina fina skor, i love them!

Nu har jag varit hurtig i flera dagar och varit ute och promenerat i min senaste investering.. och jag kan ju säga att dom funkar fan as bra! Har såån träningsvärk i lår & rumpa så det är svårt att resa på sig ;P härligt! då vet man att det händer något :)


Idag är jag ledig :) skönt.. fast lite trist att behöva jobba imorgon, hade varit mer nice med långhelg :) men men man kan ju inte få allt ;)


Har väl inte direkt någon plan för dagen.. blir iaf en sväng till ikea senare på eftermiddagen o köpa lite flyttkartonger.. efter som att min käre bror har varit duktig å lånat ut alla våra ;P  tokigt! Eftersom han oxå ska flytta snart ;)


3 veckor kvar till flytt och rensning pågår fortfarande, det är inte klokt vad mkt jag har gömt i mina garderober.. helt otroligt.. så blir väl fortsätta med det idag då..

Presentation


Ensamstående mamma, till världens vackraste Wille ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Pojke eller Flicka?
 Pojke
 Flicka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards