Direktlänk till inlägg 7 januari 2010

Avundsjuk .

Av . . - 7 januari 2010 21:08

Det är den starkaste känslan jag har just nu..

att jag är avundsjuk, känns ju kanske lite fånigt men..


Jag är avundsjuk på alla ER som är 2


att ni har någon att dela det här med..

att ni har någon att planera med..

att ni har någon att Längta tillsammans med..

att ni har någon att oroa sig med..


Jag vill oxå vara 2, jag vill att mitt barn oxå ska få ha en pappa som älskar & saknar lika mycket som jag gör.. Allt, ha någon att dela allt dehär med, lyckan och bördan..

Men de har jag inte.. å det känns så jävla orättvist på nåt sätt..


Jag är så rädd att BARA jag inte kommer att räcka till, att barnet faktiskt kommer att sakna en pappa väldigt mycket.. och att det kommer att bli ett stort problem.. Jag är livrädd! Tänk om jag inte räcker till?!



 
 
frida

frida

10 januari 2010 21:44

guuud som jag känner igen mig i dig.. tack för att du kommenterade min blogg.. nu ska jag börja läsa din och känna att jag inte är ensam i detta. önskar dig all lycka till. Jag vet och känner att vi båda kommer klara detta så grymt bra.. och bara man vill så kommer man bli världens bästa mamma.. kramar frida

http://fredas.bloggplatsen.se

 
angelica

angelica

10 mars 2010 22:12

missförstå mig rätt nu... Var glad över att du är själv från början, både för din egen och för bebis skull. Hade han velat vara delaktig men sedan ändrat sig när bebis kommit hade allt blivit mkt jobbigare både känslomässigt och med rutiner. Nu när du faktiskt är själv så kommer du lära dig att "orka" ta allt ansvar och om han sen nån gång i framtiden vill vara delaktig så kan du ge han fingret och säga att du klarar dig själv:) Okej du ska ju inte neka honom att träffa bebis men du fattar:)

http://anjoviis.blogspot.comu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av . . - 19 augusti 2010 08:15

Vi kör ett bildinlägg ;)                   Tänk att tiden går så himla fort! & Knorris växer så det knakar, liksom min kärlek till honom, går inte att beskriva med ord hur underbar han är och hur stolt jag är över att vara just hans ...

Av . . - 3 augusti 2010 23:45

Jag kan verkligen inte förstå.. Har fortfarande ingen kontakt alls med Willes pappa, vilket är jäkligt trist..   Dock så har jag en vän som är kompis med hans flickvän (världen är bra liten ibland).. & trots att hon vetat om detta från början, ...

Av . . - 14 juli 2010 13:45

Mm, idag var det dags för ett besök hos familjerätten.. Kändes nästan som att man var på förhör, ställde en massa konstiga frågor.. och gång på gång fick jag frågan om jag var helt säker på att jag haft sexuellt umgänge me denne man, och om...

Av . . - 13 juli 2010 13:00


Håller på att avlida i värmen.. lägenheten e som en jäkla bastu, solen ligger ju på heeeel dagen.. puuuh!   Jag svettas å prinsen med, nu en kall dusch!   svettigt å ligga på mammas bröst.. ...

Av . . - 12 juli 2010 22:00


Varit värsta schtekvädret, men är ogärna ute på dagen, eftersom att jag är rädd att lilla hjärtat blir för varm.. finns ju inte skugga överallt..   Någon strand är ju inte att fundera över efter som att jag inte ens får bada =/ å vill inte att Wi...

Presentation


Ensamstående mamma, till världens vackraste Wille ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Pojke eller Flicka?
 Pojke
 Flicka

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards