Alla inlägg den 23 januari 2010

...

Av . . - 23 januari 2010 22:33

Whatever you give a woman, she will make greater, give her sperm she will make a baby, give her a house she will give you a home, give her groceries she will give you a meal, give her a smile she will give you her heart. She multiplies and enlarges what she is given. So if you give her any crap, be ready to receive a ton of shit..

Av . . - 23 januari 2010 12:56

Å jag mår bara så där underbart bra idag!

Jag stortrivs med att vara gravid, jag bär på ett litet liv, det bor någon inuti mig. häftigt är det!


Å blir bara mysigare och mysigare och se min fina mage växa, känns mer å mer verkliget för varje dag..


Snart är det halvtid oxå, tiden går ås himla fort! Å nästa vecka ska jag på lägenhetsvisning igen.. hoppas att den faller mig i smaken ;) Men jag ligger på 2:a plats.. men vi får se.. de e bara hålla tummarna :)


Ska få göra ett till ultraljud om 2 månader ungerfär.. de vill ha lite extra koll i och med alla mina problem.. mysigt.. och jag tror jag tror att jag kanske känner den lille därinne nu.. känns som ett litet pirr i magen då och då.. antingen är det bebis, eller så är det tarmarna som spökar.. ;P

Presentation


Ensamstående mamma, till världens vackraste Wille ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Pojke eller Flicka?
 Pojke
 Flicka

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards