Alla inlägg den 6 juni 2010

Av . . - 6 juni 2010 14:00

Jahapp, då var flytten avklarad dådå..

Fick en massa hjälp som uppskattas väldigt mycket! Karolin var här med mig igår och packade upp & grejade.. även fast jag var helt slut och slö och egentligen inte orkade eller hade någon lust.. men vi fick bort en massa :) jätteskönt!


Sen kom Camila hit och kikade lite oxå, å så fikade vi lite.. vid 10 var jag slut.. gick o la mig å somnade som en stock!


Idag har jag i alla fall lyckats koppla in internet alldeles själv! Weeho :)


Har ju ingen tv än.. eller jo jag har en 14" tjock tv.. men inga antennkablar å skit.. så det är ju skönt att i alla fall kunna ha datorn..


Men kan ju säga att flytta, höggravid & tokförkyld är inget att rekommendera.. spydde som en gris precis innan vi hann börja.. var helt sänkt, ingen energi för fem öre å snoret bara rann..


Snart ska jag åka hem till mamma och fira lillasyster som fyllde år i fredags.. tokförkyld fortfrande.. blä!

Presentation


Ensamstående mamma, till världens vackraste Wille ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Pojke eller Flicka?
 Pojke
 Flicka

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards