Alla inlägg den 2 juni 2010

Av . . - 2 juni 2010 23:30

Japp, tog en liten sovmorgon idag.. var ju inte hemma förrän 1 halv 2 inatt.. åh herregud va jag var missplacerad! Haha, höggravid på rockbar! fanns ju lite kex, absolut, rockers e ju shnygga! (mja, vissa iallafall).. Var sjuuuuukt sugen på öl när jag kom dit, men de gick över rätt fort, när man såg hur de andra blev.. blä! Inte alls avundsjuk!


Bandet var väl inte alls i min smak, men var jävligt kul att bli tillfrågad och att få komma ut lite :) å att de faktiskt var någon som ville ha mig där! :) Å så fick jag till och med en "Groupietröja" :D


såå idag hämtade jag nyckeln vid 8a.. å jaa.. hm, vet inte riktigt vad jag ska säga.. fick panik när jag såg sovrummet.. det går inte, det går inte, inte, inte att bo i det som det ser ut just nu..

smutsiga trasiga väggar, tapeterna har släppt, luftbubblor, plugghål.. aah neej.. äcklad blev jag..


Så ringde Målarpolarn, som ska hjälpa mig med det :D


Har haft Linnéa här på myspys som vanligt, dock blev det lite kort.. eftersom att mamma var jättenyfiken och ville kika på lägenheten.. 3 dagar kvar till flytt!

Presentation


Ensamstående mamma, till världens vackraste Wille ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Pojke eller Flicka?
 Pojke
 Flicka

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards