Alla inlägg den 14 juli 2010

Av . . - 14 juli 2010 13:45


Mm, idag var det dags för ett besök hos familjerätten..


Kändes nästan som att man var på förhör, ställde en massa konstiga frågor.. och gång på gång fick jag frågan om jag var helt säker på att jag haft sexuellt umgänge me denne man, och om jag var helt säker på att jag inte haft det med någon annan..


Usch, allting hade varit 1000 gånger smidigare om HAN bara hade kunnat komma samtidigt..


för det här verkar ju kunna dröja ett tag innan det blir klart, och faderskapet är fastställt.. =/ Vill bara få det överstökat alltihop.. ibland önskar jag saker o ting vore annorlunda..


Detta orsakar självklart ännu mer strul eftersom att det kommer att ta mkt längre tid en jag trodde.. så nu blire till att ansöka om underhållsstöd oxå.. suck.


Å hej diskriminering? Innan jag gick därifrån fick jag en näve kondomer med orden "Vi ger det till alla ungdomar" Haha, alltså hallå? Jag är 23 år och mamma, räknas väl knappast som en ungdom längre?  det var ju bra längesen någon kallade mig för ungdom ;P


Tips till er som går igenom samma sak.. Ansök om underhållstöd så fort som möjligt, man kan bara göra det 1 månad bakåt.. http://www.forsakringskassan.se/privatpers/foralder/separerar/underhallstod


Presentation


Ensamstående mamma, till världens vackraste Wille ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Pojke eller Flicka?
 Pojke
 Flicka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards